Reklamationspolicy
Vi på Njoyroom vill att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Om du mottagit en defekt, skadad eller felaktig vara har du rätt att reklamera den enligt vår policy.
Hur gör jag en reklamation?
1. Kontakta oss på kundservice@njoyroom.se inom rimlig tid (senast 2 månader efter att felet upptäckts).
2. Ange ordernummer, produktnamn och en beskrivning av felet. Bifoga gärna bilder eller video.
3. Vi återkommer inom 1–3 arbetsdagar med en lösning.
Vad händer efter reklamationen?
Om reklamationen godkänns erbjuder vi:
Ersättningsprodukt eller återbetalning
Fri returfrakt vid godkänd reklamation
Snabb hantering – inom 5 arbetsdagar efter godkänd reklamation
Vad täcks inte?
Normalt slitage eller skador från felaktig användning
Fel som uppstått efter leverans på grund av yttre påverkan
Frågor? Kontakta oss på kundservice@njoyroom.se så hjälper vi dig!